اپل موزيك در iOS 8.4 از فردا در دسترس كاربران قرار مي گيرد


اپل موزيك در iOS 8.4 از فردا در دسترس كاربران قرار مي گيرد

اپل در روز ۳۰ ژوئن – ۹ تير، iOS 8.4 را براي كاربران عرضه خواهد كرد. در نسخه جديد پلتفرم ياد شده، مي توان اپليكيشن جديد Music را مشاهده كرد كه در برگيرنده ي سرويس استريم آنلاين موسيقي اين شركت نيز شده است.

لازم به ذكر است كه اين بروز رساني از ساعت ۱۱ صبح به وقت محلي منتشر گشته و سپس در ساعت ۱۲، اپل يك شبكه راديويي براي علاقه مندان به موسيقي را با نام Beats 1 راه اندازي خواهد كرد. شبكه اي كه به شكل ۲۴ ساعته و در همه روزهاي هفته به پخش موسيقي هاي مختلف مشغول خواهد بود. اين ايستگاه راديويي در ۱۰۰ كشور جهان در دسترس كاربران قرار مي گيرد. در ادامه با ديجياتو همراه باشيد.

همانگونه كه برايتان گفتيم، سرويس استريم موسيقي اپل در روز سه شنبه (۹ تير ماه) به عنوان بخشي از iOS ۸.۴ عرضه مي گردد و كاربران مي توانند براي مدت ۳ ماه نيز، به شكل كاملا رايگان از آن استفاده نمايند.

پس از مدت زمان ياد شده، كاربر مي تواند در صورت علاقه، به ازاي پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلار به شكل ماهانه، به آرشيو موسيقي اپل دسترسي داشته باشد. نكته جالب اينكه اپل در نظر دارد سرويس استريم خانوادگي را نيز براي استفاده كاربران قرار دهد كه بر مبناي آن، هر خانواده تا حداكثر ۶ نفره مي توانند با پرداخت مبلغ ۱۴.۹۹ دلار، از سرويس استريم موسيقي استفاده نمايد.

از سوي ديگر، اپليكيشن Music اكنون به شما دسترسي استفاده از Connect را نيز خواهد داد؛ كانكت در اصل يك شبكه اجتماعي براي هنرمندان است كه مي توانند از طريق آن، به شكل مستقيم با كاربران به تعامل پرداخته و جديد ترين اخبار را در اختيارشان قرار دهند.

لازم به ذكر است كه اگرچه كاربران صرفا مي توانند براي مدت ۳ ماه به شكل رايگان از سرويس مورد بحث استفاده كنند اما از سوي ديگر هر كاربري بدون پرداخت هزينه و صرفا با داشتن يك اپل ID مي تواند از شبكه راديويي Beats 1 و شبكه اجتماعي كانكت بهره گيرد. همانگونه كه پيشتر نيز برايتان نوشته ايم، اپليكيشن اين سرويس براي پلتفرم اندرويد نيز در ماه پاييز از راه خواهد رسيد.

ارسال توسط iransaina.com

نوشته شده توسط بهمنش | ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵:۴۴ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |